dimarts, 15 de desembre del 2009

Actualitat educativa

Durant el curs hem treballat a seminari l'actualitat educativa.

Dividits en grups de tres persones hem portat cada setmana una notícia educativa de la premsa escrita. El grup en qüestió havia d'escollir-ne una i treballar-la en profunditat abans de presentar-la a classe.

En l'exposició oral havíem d'assenyalar les idees principals i fer una reflexió personal.
Tant de la notícia com del treball preparat pel grup havíem de fer una còpia per la resta de companys i la tutora.

Un cop el grup comenta la notícia i les seves idees al seminari sobre un debat on tots anem aportant la nostra opinió.

Com a principal objectiu d'aquesta activitat és estar en continu contacte amb les notícies del món de l'ensenyament. D'altra banda també treballem la capacitat de comunicació i la reflexió.

Com aspectes a millorar personalment m'hagués agradat despertar la curiositat sobre la notícia a tractar uns dies abans creant un factor sorpresa.

Però no vaig contar amb un altre factor molt important, el factor temps, amb el que estic aprenent a conviure durant aquest curs i que de moment m'està fent veure que no puc dedicar això, el temps, que voldria a totes les feines.

Encara que no m'agafa de nou, ja que el temps és el factor per excel.lència de la societat actual. Està sent tot un aprenentatge conviure junts.

D'altra banda crec que també hauria estat interessant portar la mateixa notícia escrita per diferents diaris i poder veure si ens diuen lo mateix o no uns i els altres o des de quin punt enfoquen cadascú la notícia.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada