dimarts, 29 de desembre del 2009

Cloenda



Hem acabat les classes del primer trimestre i ens hem acomiadat al nostre seminari.
L'últim dia va ser especial, vam fer l'amic invisible i la veritat és que van sortir regals molt originals creat per nosaltres.

Vam fer l'última lectura en veu alta que em va tocar a mi i vaig escollir un fragment d'un capítol del llibre Feina d'educar d'en PUIG ROVIRA,J.M. En el que es relata el dia a dia d'una classe de primària.

La meva lectura volia fer un recull del que hem estat treballant a classe amb la lectura en veu alta i com parlar bé en públic.
La mestra del llibre al llarg del curs els hi va donant eines als nens per treballar les exposicions orals i la lectura en veu alta. Cosa que em va sobtar quan l'estava llegint ja que quan jo estudiava ni a Primària ni Batxillerat em van ensenyar a com fer exposicions.

Després de la lectura en veu alta i l'amic invisible l'Imma va portar un calendari d'advent amb petites lectures que vam fer entre tots sobre el Nadal i el naixement del nen Jesús.

En acabar es van obrir les portes i companys d'altres seminaris ens van portar costes per picar, entre elles pa de pessic de xocolata que estava boníssim.

La Laia i la Sandra ens van obrir el sentit de l'oïda amb tocs musicals, la Laia tocant la viola i la Sandra cantant.

La veritat és que han estat tres mesos intensius amb molta feina, però a la vegada he après molt i he conegut a persones encantadores.

I com a record de grup de seminari us deixo una de les fotos que ens ha enviat l'Anna de l'últim dia.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada